ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

آهنگ بری باخ منصور

آهنگ آذری بسیار زیبای بری باخ منصور

دانلود  




همچنین ببینید از سایر آهنگ های منصور


آهنگ قرارمون یادت نره - منصور
آهنگ تو عزیز دلمی - منصور
آهنگ بری باخ منصور
دانلود اهنگ دونه دونه از منصور
دانلود آهنگ بداخلاق از منصور
دانلود آهنگ چشمان سیاه قربانت شوم از منصور

نظرات 3 + ارسال نظر
سارینا گودرزی 3 تیر 1390 ساعت 09:30 ق.ظ

اهنگ ها خیلی زیبا
هستند من به شخصا از این اهنگ ها خیلی دوست دارم
مخصوصا اهنگ منصور بری باخ
این نظری دربارهی سارینا جان اهنگ سعید شایسته راهم خیلی دوست دارم دوستتان دارم
گود بای

مهندس علی زنگنه 18 بهمن 1390 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام بابت اهنگ های شادتون که دل جوونارو شاد میکنید ممنون.
اگه فایل هاتونو با فرمت 7zip فشرده کنید و توی پرشین گیگ اپلود کنید میتونید لینک مستقیم دانلود واقعی داشته باشید تا بلافاصله با کلیک دانلود بشن.
ممنون
خداحافظ

zahra 29 خرداد 1391 ساعت 08:33 ب.ظ

دلم برا این اهنگ تنگ شده بود هر جا گشتم پخش نشد
بجز وب شما
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد