ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ خیلی وقته که دیگه دلت واسم تنگ نمیشه - شماعی زاده

آهنگ بسیار زیبا و ناز زنده باد عشق شماعی زاده خیلی قشنگ میخونه

خیلی وقته که دیگه دلت واسم تنگ نمی شه
گل ابریشم من گل که دلش سنگ نمی شه
خیلی وقته که یه پیغومی ندادی واسه من
اخ چقدر قشنگه از عشق تو دیوونه شدن
تو می یای تموم می شه هر چی غمه
روز دیدار تو روز عشقمه
زندگی عشق همین دقایقه
زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه
زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه

دانلود در ادامه ی مطلب

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ آذری آی اوجان قوشلار

دانلود آهنگ بسیار زیبای آذری آی اوجان قوشلار سیز قانات چالین یار گلن یولا بیر خبر آلین

دانلود در ادامه ی مطلب

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ شب که میشه به عشق تو غزل غزل صدا میشم - ابی

آهنگ بسیار زیبای کلبه از ابی همراه با بازخونی کامران هومن خیلی زیباست - درخواستی :محمد خلیلی


قسمتی از این آهنگ:

آخ یکی بود یکی نبود

یه عاشقی بود که یروز

بهت می گفت دوست داره آخ که دوست داره هنوز

دلم یه دیوونه شده واست نیاز داره هنوز


از دل دیوونه نترس اخ که دوست داره هنوز

شب که میشه به عشق تو غزل غزل صدا میشم

ترانه خونه قصه ی تمومه عاشقا میشم



دانلود در ادامه ی مطلب:

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ سرت سلامت گل من گوشه‌ای از دل من از رضا صادقی

آهنگی بسیار زیبا و شنیدنی از رضا صادقی

با اینکه چند سال بیشتر نیست که رضا صادقی این آهنگ انتشار داده ولی باهاش خیلی خاطره دارم


میگی خستت کردم میگی میخوای دور شی
باشه عشقم رد شو
نمی‌خوام مجبور شی

میگی بی‌من خوبی
قلبم می‌کوبی
برو تا راحت شی حالا که آشوبی

میگی بی‌زار شدی
میگی تکرار شدم،
من که عشقت بودم باعث آزار شدم

عاشقی زوری نیست غربت و دوری نیست

حالا که میخوای بری رسمش این‌جوری نیست


سرت سلامت گل من گوشه‌ای از دل من
از وفاداری دنیا این شده حاصل من


دانلود این آهنگ