ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

آهنگ مدیون - افشین آذری و نسیم

آهنگ آرام و زیبای مدیون از افشین آذری و نسیم 

Afshin Azari  FT Nasim 

این چشای نیمه جونو از تو دارم

این دل همیشه خونو از تو دارم ...  

این صدا پر شده از غصه و درده  

این همه زخم و زبونو از تو دارم 

اشک بی صدامو مدیون تو هستم .....

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ با تو هستم ای مسافر

آهنگ زیبا و آرام مسافر با صدای راد  
 

با تو هستم ای  مسافر ای به جاده تن سپرده
ای که دل تنگی غربت
منو از یاد تو برده
هنوزم هوای خونه
عطر دیدار تو داره
گل به گل گوشه به گوشه
تورو یاد من میاره
+++
با تو من چه کرده بودم که چنین مرا شکستی
بی وداع و بی تفاوت سردو بی صدا شکستی
++
به گذشته بر میگردم به سراغ خاطراتم
تازه می شود دوباره از تو یاد خاطراتم
+
به تو می رسم همیشه در نهایت رسیدن
هر کجا باشی و باشم به تو بر میگردم از من
-
آن تویی همیشه ی من توی آیینه ی تقدیر
با همه شکستن از تو نیستم از دست تو دلگیر
 
ادامه مطلب ...