ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

آهنگ دوسم نداری به روم نیار - اسی

آهنگ زیبا و دلنشین دوسم نداری از اسی

   essi

ادامه مطلب ...

گلپونه ها از ایرج بسطامی

آهنگ گلپونه ها از مرحوم ایرج بسطامی

گلپونه های وحشیه دشت امیدم وقت صحر شد ، خاموشیه شب رفت و فردایی دگر شد

من مانده ام تنهای تنها ...

ادامه مطلب ...

آهنگ جیگیلی جیگیلی

آهنگ جیگیلی جیگیلی از امیر تاتالو و اردلان طعمه 

آهنگ شاد جیگیلی جیگیلی از امیر تاتالو و اردلان طعمه

ادامه مطلب ...

آهنگ تو بزن تا من برقصم - مهستی

آهنگ بسیار زیبای  تو بزن تا من برقصم از مرحوم مهستی

بسه دیگه دنیا دیگه بسه ، تو دیگه کار نده دستم من به ساز تو می رقصم ، تو بزن تا من برقصم

همه صبرو قرارم  همه یارو دیارم همه چیم رفته ز دستم تو بزن تا من برقصم .


دانلود این آهنگ

دانلود سوره ی شمس عبدالباسط

سوره ی شمس عبدالصمد عبدالباسط

 

دانلود سوره