ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ نیلوفر - اندی - فارز

دانلود آهنگ بسیار زیبا و ماندنی نیلوفر از اندی و کوروس ریمیکس شده توسط فارز 

 

آی دختر نیلوفر کی دیگه از من بهتر...... 

 

ای دختر صحرا نیلوفر آی نیلوفر

ادامه مطلب ...

امیر تتلو اردلان طعمه - حالا که جیبم خالیه

امیر تتلو:
درسته پول ندارم ولی خوب دل که دارم
خط ثابت ندارم ولی ایرانسل که دارم
از بین این همه من ، یه خانوم خوشگل که دارم

هم خوانی:
از بین این همه من ، یه خانوم خوشگل که دارم

امیر تتلو:
درسته بنز ندارم ولی 206 که دارم
توی جردن نه ، ولی خونه تو تجریش که دارم
یه خانوم که رفته برنزه کرده ، تو کیش که دارم

*** 

یه خانوم که رفته برنزه کرده ، تو کیش که دارم

امیر تتلو:
وای که چه حالیه ، همه چی عالیه
خوش می گذره با این که جیب من خالیه
وای که چه حالیه ، همه چی عالیه
خوش می گذره با این که جیب من خالیه

اردلان طعمه:
تو که هی لج می کنی و اون ابرهاتو کج می کنی
بگو بینم ، حالا که جیبم خالیه ، واسم خرج می کنی
حالا که وجهه ی کاری ندارمو ، لیسانس معماری ندارمو
ماشین سواری ندارمو ، ویلا توی ساری ندارمو
یه دونه هزاری ندارمو ، حساب جاری ندارمو
ملک تجاری ندارمو ، چیزایی که داری ، ندارم
باز منو خل می کنی ، پسرا رو اسکل می کنی
سر کیسه رو شل می کنی ، جیب منو باز پر می کنی

ادامه مطلب ...

آهنگ لاله از تی ام بکس

آهنگ شاد آلاله از TM bax 

 

میدونی دل بیقراره لاله لاله لاله لاله
زندگیم با تو بهاره لاله لاله لاله لاله
همیشه در حال فراره دلو کرده پاره پاره
زندگیم بی تو محاله لاله لاله لاله لاله

ادامه مطلب ...

آهنگ فیلم پدرخوانده Godfather

دو آهنگ معروف (از کجا آغاز کنم - Where Do I Begin) برای فیلم داستان عشق (Love Story) و (به آرامی {با احساس} از عشق سخن بگو - Speak Softly Love) برای فیلم پدرخوانده (Godfather) که هر دو توسط اندی ویلیامز (Andy Williams) اجرا شده اند

ادامه مطلب ...