ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

شهرام صولتی آهنگ تا اطلاع ثانوی

شهرام صولتی آهنگ تا اطلاع ثانوی عاشقی تعطیله آلبوم قسم

دانلود آهنگ  

 متن ترانه ی تا اطلاع ثانوی

میون این همه فریب تو این همه حیله دیگه
تا اطلاع ثانوی عاشقی تعطیله دیگه
تا اطلاع ثانوی نه حرف دارم نه حنجره
عشقمه زندون می کنم پشت هزار تا پنجره
نگاهمو پس می گیرم جلوش یه دیوار می زنم
جمله ی دوست دارم رو کنج دلم دور می زنم
تا اطلاع ثانوی عاشقی تعطیله دیگه
میون این همه فریب تو این همه حیله دیگه
تا اطلاع ثانوی عشقتو بی خیال می شم
گوشه ای تنهامی شینم همدم ماه و سال می شم
تا اطلاع ثانوی نه من دیگه نه تو دیگه
تا اطلاع ثانوی برو دیگه برو دیگه
دلت رو با من یکی کن چشماتو پاک کن از دروغ
دورنگی هارو خط بزن تو این شبای پر فروغ
جمله به جمله خط به خط
شونه به شونه پا به پام
بذار که باورم بشه همونی هستی که می خوام
تا اطلاع ثانوی عاشقی تعطیله دیگه
میون این همه فریب تو این همه حیله دیگه
تا اطلاع ثانوی نه من دیگه نه تو دیگه
دروغاتو بلد شدم برو دیگه برو دیگه
تا اطلاع ثانوی نه من دیگه نه تو دیگه
تا اطلاع ثانوی برو دیگه برو دیگه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد