ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

آهنگ عشق من از کوروش صنعتی

آهنگ بسیار زیبا از کوروش صنعتی همراه با نسخه ی خارجی

عشق من من توی هر کوچه به یاد تو خوندم میگه میشه بی تو باشم

نمیتونم فکرت نباشم اگه ترکم کنی بی تو تنهام





دانلود این آهنگ (کوروش صنعتی)

دانلود این آهنگ (خارجی)

نظرات 5 + ارسال نظر
علی 4 مهر 1393 ساعت 04:06 ب.ظ

این آهنگ برای من یه نوستالژیک خیلی قویه که منو یاد قدیما می ندازه،یاد یه بازی قشنگ،واقعا از شنیدن دوباره این آهنگ اشک تو چشام جمع شد،واقعا ازتون ممنونم;)

جمالی 18 بهمن 1393 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام؛ میشه راهنمایی کنید؟ شما میگید آهنگ عشق من از کوروش صنعتی است! در صورتی که اول آهنگ میگه: آرش!! و صداش هم اصلا به کوروش صنعتی نمیخوره!! چطور ممکنه؟؟؟

miad 10 اسفند 1393 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام.میشه اسم اهنگ خارجیش رو بگین. دانلود نمیشه.

جواد 15 تیر 1394 ساعت 06:15 ب.ظ

ممنون.خیلی زیبا

محمد 16 شهریور 1394 ساعت 11:46 ق.ظ

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد