ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

آهنگ تو را از بین صدها گل جدا کردم تو سینه جشن عشقت رو به پا کردم

آهنگ خاطره انگیز و زیبای عشق من از فرزین  تکمیلی نژاد


 دانلود این آهنگ
 
تو را از بین صدها گل جدا کردم - تو سینه جشن عشقت رو به پا کردم

برای نقطه ی پایان تنهایی  - تو تنها اسمی بودی که صدا کردم

عشق من

بگو از پاکیه چشمه منو لبریز خواستن کن  - با دستات حلقه ای از گل بساز و گردن من کن

اگه از مرگ باورها از آدمها دلم سرده نوازش کن تو دستامو که خیلی وقته یخ کرده

عشق من

دیگه دل واپس بودن واسم بسه دیگه بیهوده پیمودن واسم بسه

زیادیم کرده پژمردن زیادیم کرده غم خوردن توی بی داد تنهایی در عین زندگی مردن

عشق من

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا 9 بهمن 1392 ساعت 10:17 ب.ظ http://niloofaremordabeabi.blogfa.com/

بسیار عالی

zz 5 خرداد 1395 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام عالی :عاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد