ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ هواتو کردم محمد علیزاده

آهنگ زیبای هواتو کردم محمد علیزاده


آهنگساز: میلاد ترابی


دانلود آهنگ


 متن این آهنگ در ادامه ی مطلب ..

 هواتو کردم منه حیرون تو این روزا هواتو کردم
دلم میخوادت میخوام بیام تو آسمون دورت بگردم
هوایی میشم همون روزا که می بینم هوامو داری
میخوام بدونم تا کی میخوای ببینی و به روم نیاری

دلمو دست تو دادم منه دلتنگ احساسی
نمیزاری که تنها شم تو رو من خیلی حساسی
دلمو دست تو دادم دلمو آسمونی کن
همیشه مهربون بودی دوباره مهربونی کن

چه روزا حالمو دیدی چه شبایی که رسیدی
تو صدای دل تنهای منو شنیدی
تو که دردامو میدونی تو که چشمامو میخونی
بده بازم به دل من یه نشونی

دلمو دست تو دادم منه دلتنگ احساسی
نمیزاری که تنها شم تو رو من خیلی حساسی
دلمو دست تو دادم دلمو آسمونی کن
همیشه مهربون بودی دوباره مهربونی کن

نظرات 1 + ارسال نظر
نسی 8 اسفند 1393 ساعت 12:34 ق.ظ

ممنون از اینکه اهنگای خیلی خوب رو تو سایتتون گذاشتید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد