ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ زیرو رو بشه دنیا از امید

آهنگ شاد و زیبای حریم عاشقی با صدای امید خیلی زیباس خیلی ازش خاطره دارم

کی بیشتر ازمن برات میمیره
کی مثل من به دام تو اسیره
تو حریم عاشقی تو برام یه هم نفس
با همون یه خاطره عمریه شادم و بس

زیرو رو بشه دنیا من دوستت دارم

هرکس دلبری اگه داره من تورو دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم

نازو طنازی نکن با دلم بازی نکن
با شکستن غرورم خودتو رازی نکن
واسه اونیکه یه رنگه صحنه پردازی نکن

دانلود این آهنگ

نظرات 5 + ارسال نظر
raha 15 اردیبهشت 1393 ساعت 01:10 ب.ظ http://wikipana.blogsky.com

mrc azize delam mn asheghe in ahangam chon vase tavalode 1 salegime kheeeeeeeeyyyliiii mamnonam damet garm

[ بدون نام ] 24 اردیبهشت 1393 ساعت 01:29 ب.ظ

وااااااااااااااای مرسی مرسی مرسی خیلی دنبال این اهنگ بودم بوووووووووووووووس

گلناز 15 تیر 1393 ساعت 02:47 ب.ظ

همه ی اهنگهای امیدقشنگن!من همشونودوست دارم!عاشق صدای امیدم!لطفااهنگهای بیشتری ازامید بذارید

فاطمه عاشق امید 19 خرداد 1395 ساعت 11:12 ب.ظ



رضا 13 آذر 1396 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام عالیییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد