ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

آهنگ ضربان شهاب تیام

دانلود آهنگ زیبای ضربان قلب من تند می زنه ... از شهاب تیام 

دانلود این آهنگ

هی می گم به این دلم ، دست از سر تو بر داره

تو رو راحت بذاره ، نه دیگه نمی تونه
آخه عاشقت شدم ، عاشقی دردسر داره
همیشه تو عاشقی ، توی راه عاشقی دست و دلم کم میاره


ضربان قلب من تند می زنه ، می خواد آروم بزنه
نه دیگه نمی تونه
از تو پس کوچه ی دل داد می زنه ، داد و فریاد می زنه
نه کسی نمی دونه


اگه تو قسمت من بودی برام تو سرنوشت
با تو می شه خط به خط ، قصه ی قلبمو نوشت
اگه تو باشی یه عاشق همیشه برای من
واسه تو می زنه تند تند ضربان قلب من (ضربان قلب من)

نظرات 5 + ارسال نظر
ش 8 آذر 1390 ساعت 01:01 ب.ظ http://لببفقل

نگار 25 آذر 1390 ساعت 04:19 ب.ظ

وای بابا دمتون گرم یک دقیقه هم طول نکشید که دانلود شد

مریم 27 دی 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

مرررررسی من دانلود کردم خیلی هم قشنگ بود
خسته نباشید

م ه ر ن و ش 23 خرداد 1391 ساعت 09:00 ب.ظ

مرسی بابط گذاشتن این اهنگ در سایتت در حد بنز ممنونم ازت


by 4 ever

نادیا 22 شهریور 1391 ساعت 03:27 ق.ظ

من دانلود کردم واقا اهنگ دل نشینی ازتون ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد