ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

ویکی پانا

دانلود آهنگ های جدید با لینک مستقیم

آهنگ شیرین و فرهاد - شادمهر

دانلود آهنگ شیرینو فرهاد از شادمهر 

 

میخوام بگم قصه شیرینو فرهادو من

که چجوری شدن عاشق و دل داره هم

همه فکر می‌کنیم عاشقیم ‌ای وای من

ولی‌ کور خوندیم دنیای من

روزی روز گری فرهاد من

عاشق شیرین شد‌ ای وای من

دست بر قضا شیرین من

جایی اسیر شد ای وای من

از عشق بی‌ خبر شیرین من

 وای  وای  وای فرهاد من

وای  وای  وای شیرین من
.
.
.
.

شیرین تو دست پادشاه

فرهاد اسیر یک نگاه

شیرین تو دست پادشاه

فرهاد

حالا دیگه فرهاد واسهٔ شیرین من

راهی‌ نداره جز کندن کوه‌ غم

حالا دیگه تیشه شد همراه من

آخه شیرینو می‌خواد فرهاد من

روزی روز گاری از کو‌ه غم

پیر مخوفی رفت پیش فرهاد من

پیر مخوف گفت به فرهاد من

شیرین تو مورد‌ه ای وای من

از حسادتش بود اون پیرزن

وای وای وای فرهاد من

وای وای وای شیرین من

حالا دیگه تیشه همراه غم

شده دیگه قاتله فرهاد من

دانلود آهنگ

نظرات 21 + ارسال نظر
صبا 3 شهریور 1390 ساعت 12:20 ب.ظ http://17171717.blogfa.com

به نظر من شادمهر بهترین خواننده ی روی زمینه من از وقتی که شادمهر شروع به خوندن کرده تا الان همه ی آنهنگ هاشو دارم . اهنگای غمگین شو خیلی دست دارم.

مری 6 آذر 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

اینو شادمهر عقیلی خونده؟

امیر 14 بهمن 1390 ساعت 12:09 ب.ظ

بی انصاف اینو رضا شکری خونده نامرد

محمد 18 بهمن 1390 ساعت 08:51 ق.ظ http://mohamadshadani.blogfa.com

خیلی تو فکر فرو می بره آدمو
خیلی
خیلی تاثیرگذاره
الان که دارم گوش می کنم یه حالتی دارم
وای وای وای فرهاد من!

دختر پاییز 25 بهمن 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.carnet69.blogfa.com/

عالی بوووووووووووووود

انیم 29 بهمن 1390 ساعت 04:46 ب.ظ

بیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییست براووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

شادی 4 اسفند 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

ممنونم. خیلی قشنگ بود

پریسا 4 اسفند 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

عالی

ایمان 25 اسفند 1390 ساعت 09:56 ق.ظ http://dohichkas.blogfa.com

سلام
خیلی عالی بود
بی زحمت منو لینک کن

عالیه خیلی دنبال این اهنگ بودم ممنون.

[ بدون نام ] 29 مرداد 1391 ساعت 09:00 ق.ظ

شاکری قشنگ تر خوندتش .... اشکمو درآورده بود یک زمانی ...اما کار شادمهر چنگی بدل نمیزنه

ساجده 29 مرداد 1391 ساعت 09:01 ق.ظ

شاکری قشنگ تر خوندتش .... اشکمو درآورده بود یک زمانی ...اما کار شادمهر چنگی بدل نمیزنه

هلیا 9 شهریور 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

خیلی قشنگه

mkh 2 مهر 1391 ساعت 09:01 ق.ظ

شماازموسیقی چی میدونیدکه همینجوری هسرخودمیایدازنحوه ی خوندن استادعقیلی ایرادوازخواننده تازه به دوران رسیده ای چون شاکری تعریف وتمجیدمیکنید.به نظره من شمانه تنهاازموسیقی چیزی نمیدونیدبلکه ازاون دسته ادمای هم هستید که دوست دارندداخل جمع پزبدندومثلاثابت کنندکه اره ماهم استاده موسیقی شناسی وکشف صداهستیم .من اهنگسازم وتورشته موسیقی گرایش هنرنیزفارغ تحصیل شدم پس خوب میدونم کی جنس صداش خاص ویااصلاعلم موسیقی هم داره .راجع به شاکری هم بگم که اون اصلایک خواننده ی حرفه ای نیست چراکه ازلحاظ فن بیان کاملامشکل داره وتوی استدیوبراش فالشیهاشومیگیرندامااستادشامهرعقیلی هم حرفه ای ترین اهنگسازه وهم تمام سازهاروکارکرده وهم اسطوره ی موسیقی پاپ محسوب میشه.

mkh 2 مهر 1391 ساعت 09:29 ق.ظ

دوستان عزیزدرقسمت اول نوشته من به اشتباه به کلنه ی سرخود یک حرف اضافه کردم به هرجهت غلتهای املایی گاهی پیش میادولی به هرحال ازشماعزیزان پوزش میخوام

فاطمه 9 دی 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

merc.kheyli ali bod asheqe in ahangam

mash jooni 9 فروردین 1392 ساعت 11:48 ب.ظ

شادمهر عاششششششششششششششششششششششششقتمعالی بود!!!

پری 12 مرداد 1392 ساعت 04:51 ب.ظ

خیلی این اهنگشو دوس دارم واقعا تو روحیه ادم تاثیر میذاره شادمهر عاشقتم شادمهر عاشقتم :) دوستدارم

محدثه 15 مرداد 1392 ساعت 05:39 ب.ظ http://dehkade2012.blogfa.com

مررررررررررررررررررسی

نازنین 16 شهریور 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

لطفا یکی بگه چه طوری بایددانلود کنم؟

ایلیا 18 آبان 1392 ساعت 12:20 ب.ظ http:// iliatext.blogfa.com

خواننده آقای محمد رضا شکری هستند نه شادمهر عقیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد